Συχνές Ερωτήσεις
Πως μπορώ να κάνω παραγγελία;
Μπορείτε να προβείτε σε παραγγελία με τους εξής τρόπους:
• Online μέσω του γρήγορου κι εύχρηστου site μας
• Τηλεφωνικά στο: 2310-688620, ώρες: 10:00-14:00, Δευτέρα-Παρασκευή.
• Συμπληρώνοντας στη Φόρμα Επικοινωνίας/Παραγγελίας τα προϊόντα που επιθυμείτε και τα στοιχεία επικοινωνία σας (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο).
• Στέλνοντάς μας e-mail στο brimstrims@gmail.gr και γράφοντάς μας τα προϊόντα που επιθυμείτε και τα στοιχεία επικοινωνία σας (όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο) με την ένδειξη «Παραγγελία».
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιστωτική/χρεωστική κάρτα για να πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας, να επιλέξετε αντικαταβολή (δηλαδή πληρώνετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας) ή να πραγματοποιήσετε κατάθεση του αντιτίμου της παραγγελίας σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας. Μπορείτε να βρείτε όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής στην σελίδα: Τρόποι Πληρωμής
Πώς μπορώ να αγοράσω online;
Επιλέξτε τα προϊόντα προτίμησης σας και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών είτε από την κεντρική σελίδα είτε από το Wishlist σας. Κατά τη διάρκεια των αγορών σας μπορείτε πάντα να βλέπετε το περιεχόμενο του καλαθιού, μαζί με τη συνολική αξία των προϊόντων. Μπορείτε να τροποποιήσετε οποιαδήποτε στιγμή την ποσότητα, το μέγεθος και το χρώμα των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε. Πριν ολοκληρώσετε την αγορά, θα σας ζητήσουμε την διεύθυνση παράδοσης και τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε. Κάνοντας κλικ στην επιλογή ”Ολοκλήρωση παραγγελίας” θα επιβεβαιώσετε την αγορά σας και θα λάβετε αμέσως ένα e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να βρουν όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας τους στον λογαριασμό τους.
Πως μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Στην σελίδα (Εντοπισμός Παραγγελίας), εισάγοντας το e-mail σας και τον αριθμό παραγγελίας μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Μπορείτε επίσης, εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, να κάνετε login στο λογαριασμό σας και από το πεδίο «Ιστορικό Παραγγελιών» να ελέγχετε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας. Μόλις γίνει η αποστολή, λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό αποστολής και το link της ιστοσελίδας της courier, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την ακριβή θέση του δέματος σας, καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
Πρέπει να κάνω εγγραφή για να ολοκληρώσω την online παραγγελία μου;
Ο χρήστης/πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει την παραγγελία του είτε ως απλός επισκέπτης της ιστοσελίδας (guest), είτε ως εγγεγραμμένος χρήστης (user). Οι μη εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν την κατάσταση της παραγγελίας τους από τον σύνδεσμο (εντοπισμός παραγγελίας). Κάνοντας εγγραφή στο site, σας παρέχετε η δυνατότητα να διατηρείτε ιστορικό παραγγελιών, να έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας για τυχόν αλλαγές που θέλετε να κάνετε και σε επόμενη αγορά σας τα στοιχεία είναι καταχωρημένα προς δική σας διευκόλυνση.
Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω μια παραγγελία;
Ακύρωση/τροποποίηση της παραγγελίας σας γίνεται μόνο εφόσον ΔΕΝ έχει επεξεργαστεί και ΔΕΝ έχει αποσταλεί από το αρμόδιο τμήμα της Εταιρίας κι εντός μιας εργάσιμης από την υποβολή της. Μπορείτε να ακυρώσετε/ τροποποιήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2310-688620, από Δευτέρα έως Παρασκευή (10:00-14:00) ή στέλνοντας e-mail στο brimstrims@gmail.gr, με την ένδειξη ”Ακύρωση/Τροποποίηση” και τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Εφόσον η πληρωμή έχει γίνει με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα σας καλέσουμε στον τηλεφωνικό αριθμό που μας έχετε υποδείξει να σας ενημερώσουμε για το ποσό και τον τρόπο της συνδιαλλαγής.