Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων – Χρημάτων

Αλλαγές

Το Brimstrims.gr σας παρέχει αναλυτικό μεγεθολόγιο έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε σωστό υπολογισμό μεγέθους. Γι αυτό το λόγο καθώς και για λόγους υγιεινής αλλαγές ΔΕΝ γίνονται δεκτές σε περίπτωση λάθους επιλογής προϊόντος ή/και μεγέθους από τον πελάτη.

 

Επιστροφή Προϊόντων

-Υπαναχώρηση

Μπορείτε να επιστρέψετε  τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να μας κοινοποιήσετε την αιτία επιστροφής, σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς τους (Δεν ισχύει για αποστολές στην Κύπρο). Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημέρα φυσικής παραλαβής των αγαθών. Εάν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν θα πρέπει να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά στο 2310688620, από Δευτέρα έως Παρασκευή (10:00-14:00) είτε ηλεκτρονικά (αποστολή email στο brimstrims@gmail.gr με την ένδειξη ”Υπαναχώρηση” και τον αριθμό παραγγελίας).Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση (να μην έχουν χρησιμοποιηθεί/καταστραφεί), συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης. Παρακαλούμε συσκευάστε καλά το προϊόν/ντα, ώστε να μην καταστραφούν κατά την μεταφορά. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε περίπτωση που το προϊόν διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί ή/και καταστραφεί η Εταιρία δε θα προβεί σε επιστροφή χρημάτων.

 

-Ελαττωματικό Προϊόν

Το Brimstrims.gr προσπαθεί να παρέχει όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες του διενεργώντας ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων κατά τη συσκευασία και διασφαλίζει την άριστη κατάσταση τους πριν την αποστολή. Όμως εάν κατά την παραλαβή του προϊόντος διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα υποχρεούστε εντός μιας εργάσιμης από την ημερομηνία παραλαβής να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά στο 2310-688620, από Δευτέρα έως Παρασκευή (10:00-14:00) είτε ηλεκτρονικά (αποστολή email στο brimstrims@gmail.gr με την ένδειξη ”Ελαττωματικό” και τον αριθμό παραγγελίας). Μόλις λάβουμε γνώση του αιτήματος σας, θα προωθηθεί άμεσα στο αρμόδιο τμήμα το οποίο θα σας ενημερώσει σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παρακαλείστε να φωτογραφίσετε το προϊόν και το ελάττωμα του για να επεξεργαστούμε το αίτημα σας πιο άμεσα. Σε όλες τις περιπτώσεις θα σας ενημερώσουμε αναλυτικά για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.

 

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρίας, υπάρχουν τρεις επιλογές:

1.Αντικατασταση του προϊόντος με ένα ίδιο(εάν είναι διαθέσιμο), αποστέλλοντας το στην ίδια διεύθυνση παράδοσης που είχατε δηλώσει στην αρχική παραγγελία με όλα τα έξοδα να επιβαρύνουν αποκλειστικά την Εταιρία.

2.Αντικατασταση του προϊόντος με κάποιο άλλο δική σας επιλογής. Εάν η αξία του νέου προϊόντος υπερβαίνει την αξία του αρχικού θα πρέπει να καταβάλλεται τη διαφορά με έναν από τους παρεχόμενους τρόπους πληρωμής. Εάν η αξία του είναι μικρότερη σας επιστρέφουμε τη διαφορά. Όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά την Εταιρία.

3.Επιστροφη του αντιτίμου της αξίας του προϊόντος στο σύνολο της, μείον των αρχικών εξόδων μεταφοράς ή/και αντικαταβολής.

Λανθασμένη Αποστολή

Σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος, (δηλαδή παραλαβή διαφορετικού από το αρχικά αναγραφόμενο στην παραγγελία του πελάτη), απευθυνθείτε στην Εταιρεία μας τηλεφωνικά στο 2310-688620, από Δευτέρα έως Παρασκευή (10:00-14:00) ή ηλεκτρονικά (αποστολή email στο brimstrims@gmail.gr με την ένδειξη ”Λανθασμένη αποστολή” και τον αριθμό παραγγελίας). Μόλις λάβουμε γνώση του αιτήματος θα προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες από την πλευρά μας για την άμεση εξυπηρέτηση σας. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με την Acs Courier, στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει χρησιμοποιηθεί/καταστραφεί η συσκευασία του). Παρακαλούμε συσκευάστε καλά το προϊόν, αν γίνεται στην αρχική συσκευασία του, ώστε να μην καταστραφεί κατά την μεταφορά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η εκ νέου αποστολή του σωστού προϊόντος θα πραγματοποιηθεί ΕΦΟΣΟΝ κι μόλις παραλάβουμε το προϊόν με την προϋπόθεση να είναι στην αρχική του κατάσταση.

Επιστροφή Χρημάτων

-Υπαναχώρηση

Μόλις λάβουμε το προϊόν με δική σας χρέωση μεταφορικών αποκλειστικά , θα σας επιστραφεί το ποσό αγοράς του, μείον τα αρχικά μεταφορικά έξοδα αποστολής/αντικαταβολής, χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την συναλλαγή. Ειδικά για τις περιπτώσεις πληρωμής με αντικαταβολή, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

 

Ελαττωματικό Προϊόν

Στην περίπτωση που παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν, πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις των όρων της πολιτικής επιστροφών της Εταιρίας κι αιτήστε επιστροφή χρημάτων, η διαδικασία θα ολοκληρωθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Το ποσό θα επιστραφεί εξ ολοκλήρου, μείον των αρχικών εξόδων μεταφοράς ή/και αντικαταβολής με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει στην αρχική σας συναλλαγή. Ειδικά για τις περιπτώσεις πληρωμής με αντικαταβολή, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

 

-Λανθασμένη Αποστολή

Σε περίπτωση που παραλάβατε λάθος προϊόν με δική μας υπαιτιότητα και δεν επιθυμείτε την εκ νέου αποστολή του σωστού κωδικού η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 10 εργάσιμων ημερών. Το ποσό θα επιστραφεί εξ ολοκλήρου με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει στην αρχική σας συναλλαγή. Ειδικά για τις περιπτώσεις πληρωμής με αντικαταβολή, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

 

Παρατηρήσεις

Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα της.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Οι φωτογραφίες των προϊόντων μπορεί να διαφέρουν ελάχιστα χρωματικά σε σχέση με το προϊόν​ και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το Brimstrims.gr.

Το Brimstrims.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί πέρα από ότι μπορεί να ελεγχθεί, δηλαδή δεν ευθύνεται για απώλεια, καθυστερημένες παραγγελίες ή διακοπή τηλεφώνου, ηλεκτρικού δικτύου, λογισμικού προγράμματος ή άλλων συστημάτων.

BRIMSTRIMS